Gå til innhold

avsluttet

Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde den ikke kostet så mye, så skulle jeg kjøpt den Jørgen :)

Har satt den prisen pga at jeg ikke er så alt for "keen" på å selge.. Men om noen er villig til å betale det, el rundt der, så håper jeg det er noen som kan ta vare på den videre.. :) Den er jo i en E30-entusiast sine hender nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk nærmest kjeft da jeg la ut min strøkne originale 318iS Mtech 2 for 90k :-o

er fullstendig klar over at min pris sikkert er høy, MEN det er ene alene fordi jeg ikke har alt for lyst å selge, og hvis en person er villig til å betale så mye for en så gammel bil for å si det på den måten, så er det med stor sannsynlighet en som er entusiast av større el mindre grad, og en som forhåpentligvis tar GODT vare på ett slik stykke bil.

Har for min egen del betalt ganske bra for de jeg har kjøpt, men har også fått igjen for det med tanke på tilstand på bil.!

Men nå ser det ut til at det ikke blir salg å resten av planene for bilen blir fullført i stedet.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW_Jørg1...

Bilen din er så sykt strøken! Må ikke finne på og selge denne perlen :)...

Takk.:) nei tipper bilen blir min, og at den blir plukket i molekyler mot slutten av 2010 for å så få den behandlingen den fortjener.:) da blir det full shining av alt som måtte befinne seg på bilen, andre felger, ny lakk i samme farge, alpinahvit II, og sikkert trekke opp interiøret i skinn. Å motor da så klart.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...