Jørgen Lie Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 ikke til salgs lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hadde den ikke kostet så mye, så skulle jeg kjøpt den Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Hadde den ikke kostet så mye, så skulle jeg kjøpt den Jørgen Har satt den prisen pga at jeg ikke er så alt for "keen" på å selge.. Men om noen er villig til å betale det, el rundt der, så håper jeg det er noen som kan ta vare på den videre.. Den er jo i en E30-entusiast sine hender nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 løfter denne ett hakk. Den kommer kun til å være til salgs til 6 april. hvis d ikke er kommet et bud jeg er tilfreds med til da så beholder jeg den selv å fullfører planene.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 tror du må gjøre det ganske stiv pris :- ) men pen bil, fullfør den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Jeg har både sett bilen på nært hold og kjørt den. Må si den er MEGET tight og fin til og være en E30, og godt holdt, det er langt mellom hver E30 nå til dags som er så strøken og godt holdt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 jeg fikk nærmest kjeft da jeg la ut min strøkne originale 318iS Mtech 2 for 90k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoegren Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 BMW_Jørg1... Bilen din er så sykt strøken! Må ikke finne på og selge denne perlen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoegren Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 jeg fikk nærmest kjeft da jeg la ut min strøkne originale 318iS Mtech 2 for 90k Og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 hvit e30 mtech2 = p0rr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 brrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 jeg fikk nærmest kjeft da jeg la ut min strøkne originale 318iS Mtech 2 for 90k er fullstendig klar over at min pris sikkert er høy, MEN det er ene alene fordi jeg ikke har alt for lyst å selge, og hvis en person er villig til å betale så mye for en så gammel bil for å si det på den måten, så er det med stor sannsynlighet en som er entusiast av større el mindre grad, og en som forhåpentligvis tar GODT vare på ett slik stykke bil. Har for min egen del betalt ganske bra for de jeg har kjøpt, men har også fått igjen for det med tanke på tilstand på bil.! Men nå ser det ut til at det ikke blir salg å resten av planene for bilen blir fullført i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 BMW_Jørg1...Bilen din er så sykt strøken! Må ikke finne på og selge denne perlen ... Takk. nei tipper bilen blir min, og at den blir plukket i molekyler mot slutten av 2010 for å så få den behandlingen den fortjener. da blir det full shining av alt som måtte befinne seg på bilen, andre felger, ny lakk i samme farge, alpinahvit II, og sikkert trekke opp interiøret i skinn. Å motor da så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 hvit e30 mtech2 = p0rr nå er jo ikke dette en m-tech 2 da.. men pen til å være hvit og 4 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 ikke org nei, men visuelt så er den lik nok til at jeg kaller den det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg