gnmfr Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 hvem vei skal gule koni skrues for og bli hardere. har prøvd og skr begge veier når jeg skrur den ene veien og trykker demperen ned så går den sakte opp og når jeg skrur motsatt vei så går den fortere opp... Hvem er da hard?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Når den går sakte opp igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 når den er ett helvette å dra opp, da er den stivest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Stod en mann og dro i vær ende av demper, når jeg monterte slikt sist. Gir en pekepinn på hvordan det skal være når det er på det stiveste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå