Reaction Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hallo =) Tenkte jeg skulle vise frem bilen min jeg, noe små plukk her og der på den. Har også gjort noe små ting på den allerede. Har skiftet: -Sele bak -Foringer på bakaksel -Byttet noe av eksosanlegget på den -Byttet toppdeksel pakning. -Olje og tennplugger er også byttet Kom med noen innspill ang bilen og hva dere ville ha gjort anderledes med den da =) Etter vask : ) Motorvask det trengtes. Etter motorvask : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 ser jo ikke så verst ut den der da.. lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 For det første, kvitt deg med hengerfest! Med mindre du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 For det første, kvitt deg med hengerfest! Med mindre du trenger det feriekule er et must!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 For det første, kvitt deg med hengerfest! Med mindre du trenger det feriekule er et must!! Feriekule? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaction Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Har vurdert det gitt, men veldig lettvindt og ha da : ) men er vel en mulighet til å få ordnet det på en eller annen måte : p Den irriterer meg veldig: p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 pen bil. var det du som lurte på den 540 bak potta j har liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaction Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Stemmer det gitt : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 300kr så er den din.hehe.men du må nok sveise ett rør bak på potta for å få den på bilen din for det gamle er kappet vekk,men det er gjort på 10min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaction Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Det er greit : ) hvor ligger den ? Men du ? åssen blir det med motstand i potta ? blir det mye mer av det eller er det jeg som roter veldig ? : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 det veit j ikke,men skal ikke være noe problem det.den ligger på namnå de j bor,5min fra flisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Nå må du få i gang igjen tråden din Remi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Ser bra ut dette her, men hvordan mod. er det? Slenger meg på den ang. hengerfestet, ser bra ut uten Hva er vidre planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaction Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 92 mod. har ikke store planer annet enn noe ordentlig soting og en god lyd i bilen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 grattis med biln:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå