AlXz Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hey. Har en m40b16 motor ... Om jeg kjenner på slangene på hver side av radiator, så er så å si aldri slangen på bilens høyre side varm. Alltid kald. Slangen oppe på venstre side er derimot ganske så varm. Så det er vel termostaten som ikke åpner regner jeg med?? Blir bra med varme inni bilen. Radiatoren blir også ganske varm der det blir varme på den, men det er ikke hele.., nederst til høyre er den kald.. Noen som har noen anbefalinger til termostat? Kjøpe 92 graders ??? Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Jeg byttet på min i høst,satte inn 92 graders fra Bilxtra. Fungert veldig bra i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Jeg byttet på min i høst,satte inn 92 graders fra Bilxtra.Fungert veldig bra i vinter. Hva kostet denne på BilXtra? Gs har jo til under 400,- så det er vel en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå