Snake____1 Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Selger nå min 520i til fordel for E36, innbytte av intr. Bilen har stått stille nesten et halvt år under tak, takket være forrige eier. Jeg fikk den eu-godkjent og fikset diverse småfeil, fikk også montert på godkjente xenon fronlys for bedre sikt. Bilen ble godkjent den 20/03-09. Står nå med helårsdekk, noe slitte bak men greie forran. 2eiere før meg, en 30åring og en gammel kar som kjøpte den ny (ettersom jeg forstod). Mye byttet å reparert, en liten ting gjenstår: å det er å (muligens) bytte forrute og viskerarm, da jeg tror den tar i ved høyere hastigheter? Nærmest rustfri under bilen, noe rust på 5-serie passer som tanklokk og litt på forskjerm. Bare overflatisk, ingenting alvorlig. Da jeg kjøpte den funket hverken det ene eller det andre, den stod uten skilt å ikke eu godkjent. Alt er nå fikset Kom å se, kan også muligens få prøve bilen. Hehe... Dette er ByttetFikset: -Xenon frontlys -LED-Parklys -Byttet 4 fòringer forran -Byttet 2 fòringer bak -Nye klosser foran+bak -Nye calippere foran+bak -Nye skiver foran+bak -Nye dempere foran -Lyktejustering -Satt på et "stylish" topplokk på motoren -Byttet eksosanlegg -Nye Bensinrør -Ny Clutch+Utløserlager -Pluss mye mer. Omreg. avgift er gratis da den ble betalt samme dato som eu-kontrollen, årsavgift for 2009 er også betalt. Ingen heftelser. Send meg en PM! om du har spørsmål Mer bilder kommer om litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 pris å flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Slik, hehe... Pen bil, kanskje kjørt litt mye. Men ikke mye til å være en 5-serie Veldig pen motor da:P Kjøpt meg en 3-serie nå Pris antydning: ALT OVER 12k Godtas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Bilen ble da bytta i en E36 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 ser ej rosa motor rom,eller er d bare meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Bare deg Er faktisk rødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg