tolla Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Selger deler fra motoren min som er havarert... Måtte plukke av en god del og flytte over på den nye, i og med de ikke var like.... Men har noen deler liggende som blant anna: - M42 B18 Topp - Usikker på hvordan ventilene ser ut, men kammene var fine.. - Dynamo - Ledningsnett til den nyinnkjøpte motoren, er fra 93 mod is, men var ulik det jeg hadde... - Dyser - Topplokk - Innsug - Div reimhjul - Feste brakett for dynamo og servopumpe - Grenrør (org) Grunnen til hele elendigheta! Mvh Tor Erik
pettmon Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Hei Har du det breie reimhjulet på servopumpa for flatreim ? Petter
tolla Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Hei Har du det breie reimhjulet på servopumpa for flatreim ? Petter Nei, desverre... Den fulgte ikke med den "nye" motoren, så jeg måtte ha den sjøl...
tolla Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 bosch nr på dyser? Skal sjekke det imorra..
tolla Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 supert.. Er ikke sikker på hvor bosh nr står, men på Dysene står der: 0208150714... Sto 4 siffer over det igjen, som eg ikke husker...
tolla Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Pris og tilstand på innsuget ? Innsuget ser bra ut, bortsett fra at et spjeld er av knekt nedi der.. Såg ikke det før jeg tok av den øverste delen... Ellers er det sånn som på det fleste gamle bmw innsuga, begynt å bli gult på en måte..
tolla Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 pris på toppen? Veit ikke som sagt om ventilene har fått seg et kakk, men kan skru av toppen og se i løpet av kvelden om jeg for tid... Veit ikke hva som er vanlig å kreve for en topp.... Kom med et bud...
merlin Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Er toppen solgt? Hva skjedde egentlig med motor ved havariet? Kunne kanskje tenkt meg å kjøpt hele uniten (blokk og topp). Hvilken bil har dette stått i? Send meg gjerne en PM. Mvh. Torstein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå