Tommen86 Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Heihei! Har kjøpt meg en E36 som jeg skal kose meg med. Da jeg kjøpte den var den kjørt 129 000 km, og har bare hatt en eier før meg. Eieren har fulgt alle servicer, så bilen er i ganske grei stand. Utstyr: - Skinn-interiør m/varme i setene forran - Største kjørecomputeren - El. vinduer forran og bak - Antispinn/skrens - Automatisk to-sone klima - Midtarmlene bak - 19" Sommerfelger - 15" Vinterfelger - Tåkelys - Alarm - Airbag i dørene forran - Airbag i ratt og dash på pass.side - El.just speil med varme - Avtagbart hengerfeste (Ettermontert) - Midt-armlene forran (Ettermontert) - Justerbart senkesett (Ettermontert) Her er noen bilder av bilen slik den var da jeg hentet den.. Planene jeg har satt for bilen er: - Baklykter med hvit blink (Montert) - Hvite blink på forskjemene (Montert) - Stoffmatter ("Montert") - Skinn/alu girspake med m-logo - Carbon ramme rundt giren og ved airbag - Angel-eyes (vet at det er barnslig.....) - Nye blinklys forran (klart glass og svart bakgrunn) - M3 front, sideskjørt, bakfanger - M-lister på dører osv.. - Mp3-spiller med usb til hanskerommet (Montert) - M-speil m/varme og el.just. - 4-rørs eff.anl. - Just. senkesett (Montert) - Noen kjekke 19" felger til sommerføret (Montert) - Noen helt greie 17" felger til vinterføret - M-pedaller - Midtarmlene forran (Montert) Er ikke noe hasteprosjekt, så jeg kommer til å ta for meg litt og litt. I nermeste fremtid kommer det til å bli satt inn m-pedaller og m-lister på dører..
Tommen86 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 Har ikke vert flink til å oppdatere denne siden. Siden sist har jeg montert/satt inn følgende: - Mp3-spiller med USB-kabel ført inn til ipod i hanskerom - Interiørmatter med M-Logo - M-Baklykter - Hvite blink på forskjermene - 19" Sommer-felger Her er bilde av hvordan det ser ut med den nye spilleren: Bakgrunnsbelysningen i spilleren er selvsagt samme fargen som resten av lysene i bilen. Her er bilde av interiørmattene: Her er bilde av baklyktene: Her er bilde av felgene: Fortsatt gjenstår det en del ting jeg vil gjøre med bilen. Øverst på listen ligger 30mm senking forran, og montering av midt-armlene forran.
sladjan Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 ble bra dette GJor seg me felgene, må bare få på senk og mtech front i det minste nå så er du nesten i mål
Tommen86 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Enig med deg der. Blir nok mer fart i sakene når garasjen min er ferdig. I bakgrunnen på bildene kan man se skråning som skal bli erstattet med mur. Ser faktisk også noen av forskalingsblokkene som står der. Blir 50kvm med dobbel garasje.
Tommen86 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Nå har jeg fått montert Midt-Armlene forran også. Mye kjekkere å kjøre når det er på plass. Senkesett blir mest sannsynelig montert i løpet av kommende måned. Laget faktisk en DIY om hvordan dette kan gjøres. Trykk HER for å se den.
Tommen86 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Da var senkesettet montert. Flere bilder følger når jeg har vasket bilen Heh
Tommen86 Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Følte at eg måtte legge ut et bilde av garasjen som begynner å ta form. Halve ringmuren er jo på plass. Resten av ringmuren + plata blir tatt så snart jeg får tid. Skulle likegodt være mur mellom meg og naboen, så da benytter jeg anledningen til å lage garasje inntil den muren. Forskaling.....: Forskaling til litt av ringmuren: Blir i alle fall god plass der inne: Det neste som blir gjort med bilen er: m-lister på dører, m-pedaller og muligens angel-eyes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå