Madsi Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Grattis med fott bil. Her er det mye potensiale. Full AC Schnitzer pakke (bodykit, felger og speil) og Bilstein senk. Da får du en bil som stikker seg ut blant all M-tech'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Grattis med fott bil. Her er det mye potensiale. Full AC Schnitzer pakke (bodykit, felger og speil) og Bilstein senk. Da får du en bil som stikker seg ut blant all M-tech'en. ja, spesielt når han ville ha m-tech? flott bil, mye potensiale her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Nettopp derfor jeg kom med forslaget;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 heh, alt e te vurdering igrunn, har veldig sansen for m-tech men som EirikL sier, så er det veeeeeeeeeeeeldig mange som har det, men alt kan skje Btw, det er jo så sinnsykt mange som har såååå ekstremt mye mer peil. enn meg her.. kompis av meg sier at det er en "sjelden" bil pga 98 mod å e36, samt 323, er ikke så mange av disse har jeg forstått? å ingen av oss aner igrunnen hva den er "verdt"... noen som har innskudd som kan gi meg en liten pekepinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Nettopp derfor jeg kom med forslaget;) kikket ikke du på prisen på dette til cabben du hadde? var vel ikke billig om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Godt utganspunkt det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Jeg sjekket litt rundt om pris på det bodykitet og det er dritvanskelig å få tak i. Bavaria kan ikke skaffe lenger, så det blir evt på bruktmarkedet. Men hadde vært morsomt å se en slik E36 på bimmers. Men jeg tror nok bilen din blir fin uansett, Madsi;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsi Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 må nesten hørra litt rondt eg åg, sko jo alltid klart å sniffa fram någe fett takk EirikL, eg håper iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsi Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 ingen som veit hvor mye jeg kunne forventet å få for denne sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 110 pluss minus kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Kanskje rundt 80 vil jeg tro, slik den står nå, pga den lave km-standen. Er tross alt en helt orginal bil... Har du servicehefte som kan bekrefte km-stand vil det nok være mulig å få litt mer for den. For 110tusen er det tross alt mulig å få tak i E36 328 coupe med ok km-stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Kanskje rundt 80 vil jeg tro, slik den står nå, pga den lave km-standen. Er tross alt en helt orginal bil... Har du servicehefte som kan bekrefte km-stand vil det nok være mulig å få litt mer for den.For 110tusen er det tross alt mulig å få tak i E36 328 coupe med ok km-stand jepp... men er jo 323... like godt som 325 da... men du har nok rett... kastet bare ut et tall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå