fsundby1 Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Noen som har satt opp multifunksjons ratt i en 320d som ikke hadde dette orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Jepp, det har jeg gjort, bare å spørre i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 er vel flere her som jeg har forstått som har hatt problemer med cruice-controlen på 320d pga. at den mangler den el-delen på gassen? om jeg ikke tar helt feil da.. koblet opp det på en E46 320Ci m54b22 uten problemer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 Hvor koblet du til den enslige blåe kabelen i styringsenhets boksen i motorrommet? å de andre ledningene som følger med i kabelsette får å få igang cruise controll og radio styring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=111 Koblet det opp etter dette men trur ikke det er likens siden dette var en 320 bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ksjonsratt brukte denne jeg.. funker som f... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Skal selv koble dette, men er det ikke lagt opp? Har en 2001 mod. 320D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 Nei,må kjøpe ett ledningssett fra bmw,kostet ca 250 kr hos gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=111Koblet det opp etter dette men trur ikke det er likens siden dette var en 320 bensin. Brukte den der selv på en 320ci m54b22, funka helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 Trur det blir annerledes på 6 cyl og 4 cyl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Nei,må kjøpe ett ledningssett fra bmw,kostet ca 250 kr hos gs. Dette er med om man bestiller fra koed, fikk iallefall med alt der, kostet vel 1600,- Trur det blir annerledes på 6 cyl og 4 cyl. Skal være fordi 4`eren mangler el-styring på gasspjeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå