bmwpower.no Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Vurderer å selge min 1986 modell 325i 2.7 turbo prosjekt bil. Pris: Bud / 120.000,- Innbytte vurderes... Bilen er ikke helt ferdigstilt, følgende gjenstår i hovedsak. * Motor har kristiansen gjort ferdig bortsett fra å montere sammen topp og bunndel, samt å montere inn kammen. Innsug osv må også monteres. Alle deler er på plass. * Mappe på nytt (mappet er til en 400hk 2.5 liter) * Sette motor/gir nedi. * Justere opp igjen forstilling etter montering av coilovers og nye forstillingsdeler * Sette inn bur og stoler (Bilen står nå uten stoler og gulvteppe i. Gulvteppe med hull til buret følger med. Bilen er norsk og har gått med norske skilt og er kun avregistrert. For å sette på igjen skilter må den eu godkjennes og så er det tut og kjør! Sprutet sitter montert i bilen og har fungert med motor før det ble demontert. Dette er oppsett på en motor som tåler MINST 500hk. Motor info: Nye vippe armer Hardere ventil fjærer z45 emen turbo kam d-bilas justerbart kamdrev topp portet sveiset og mirafrest av ppf nye lagre og pakninger diesel veiv cp piston stempler smidde eagle råder o ringet blokk m21 olje pumpe stødgørdel arp bolter på veiv råder og blokk linje honet blokk alt er balansert og vekt justert pulsplitt grenrør turbonetics t66 ppf 60 mm wastegate ppf 50 mm dump intercooler 600.300.100 takler 1000 hk. megasquirt sprut for tenning og bensin orginal polert innsug ppf fuelrail større radiator med bryter styrt vifte ny vannpumpe det meste i hele motoren er nytt… bosch bensinpumpe (ca 500hk) 45 liters fuelcell xyz 330 mm med 6 stemplet callippere foran orginalt men pulver lakkert alt nytt bak xyz coilovers justerbare støtdempertopper nye foringer på alt av understell (powerflex) sandblåst og lakkert bakstilling og forstilling 328 zf girkasse (samme som m3 kassa, tåler opp mot 700hk) sperre diff ny 4 pads sinterlamell ny 618 trykkplate Turbo trykk, olje trykk, shift lys og turteller montert inn. Det sitter helt nye 18” alufelger med nye dekk på bilen. ++++mer som jeg garantert har glemt! Karosseriet på bilen er meget bra og det er ekstremt lite rust! Nylakkert i 2005. etter det har den gått 2-3000 km Sparco Evo bøttestoler og 4 punktseler følger med Bur følger med (står sveist i to deler, tenkte montere inn skrudd med hylser, slik at man kan ta ut om man vil vise bilen) Motor er bygget av ppf og svein kristiansen (ringspeed engeneering) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 var denne grønn en gang i tiden? eller er det en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 var denne grønn en gang i tiden? eller er det en annen? Nei det er en annen bil jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 vært rød? å kommer fra sørlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 vært rød? å kommer fra sørlandet? Nei denne er nok orginalt svart gitt OBS: fangeren er bare hengt innpå fronten på bildet, og bilen er våt etter vask.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 heisann... er ikke inntresert i å bytte i en ferdig 325i 2,7 turbo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 heisann... er ikke inntresert i å bytte i en ferdig 325i 2,7 turbo?? pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Er det en original 325? Den ligner på en 320 en kompis av meg solgte til en i Oppland for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 vill ha sånn:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Er det en original 325? Den ligner på en 320 en kompis av meg solgte til en i Oppland for noen år siden. Det er en orginal 325i ja, og den hadde ikke den stylingen eller noe når den kom til oppland, så det betviles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 vill ha sånn:( Da er det bare å kjøpe da Vurderer innbytte dersom det er noe morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Int i å selge uten motor å gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hva er status her? savbner e30 turbo'n min og er mer eller mindre på jakt etter en ny en. kunne en e34 m5 vere interesant kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hva er status her? savbner e30 turbo'n min og er mer eller mindre på jakt etter en ny en.kunne en e34 m5 vere interesant kansje? Så vidt jeg vet er det bare å åpne lommeboka og handle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Hva er status her? savbner e30 turbo'n min og er mer eller mindre på jakt etter en ny en.kunne en e34 m5 vere interesant kansje? Så vidt jeg vet er det bare å åpne lommeboka og handle! Helt korrekt kris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg