gisse Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 hei har lurer på og selge bilen, evn byte i no ant moro. er noe små plukk på an, bilen er eu gokjent, bilen er fast og fin og kjøre, bilen har trilla 250 lite rust. har strøkent sport intr liggende om kjøper vil ha det med. følger med vinter stål felger med pigdekk. samt felger som står på bilen. mers.no/files/wios05odjby4iaibr7rc.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 hvor mange norske riksdaler skal du ha for bilen da? eller er det kun bytte som er aktuelt? evt. bytte i hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 ser for meg i overkant av 30 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 du må nevne at ny grill blir montert på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Jeg har en fin peugeot 205 GTI, 1.6 115 hk på 800kg ikke rust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 etter dårlig valg av sjofør på lørdag. røyk clutsjen. så bilen går for 24 000. nå er det nye sports intr inni bilen. bilder kommer på ønske. bilen er fast og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 hehe hvem kjørte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoyen Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 interisert i og bytte i ein Mitsubishi Starion??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 du kan få 205'en i bytte, det er dritmorsom bil som går mye bedre enn en iS go-cart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 du kan få 205'en i bytte, det er dritmorsom bil som går mye bedre enn en iS go-cart tror ikke jeg vil det, send no bilder på pm så ser vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoyen Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 min bil er nesten ferdigt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 min bil er nesten ferdigt prosjekt så det. kul bil og se til men tror det blir for gamalt og speisa for meg. men siden det e så få som visser intr for bilen vurderer jeg sterkt og bare byte motoren til en 328 selv og bli ferdig med intriøret, så lenge bilen har vært i norge så mange år så skal det vel ikke være no problem. må undersøke litt med hvordan det kan gå med vekt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 du har pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 bilen er enda til salgs. clutjen er byttet, og bilen er kjørbar igjen. har satt inn 320 sving hjul samt 320 clutsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg