miktor Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Når eg vrir om tenninge på min 320i 1992, så lyser det rødt på dei to borteste lysene som ikkje er tent på dette bilde. ka er rett?? kan det vere at det ikkje er blitt sletta feilmeldinga?? noken som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 på tide med servisindikator nullstilling da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Skulle ønske at kmtelleren min hadde like fine tall som din... On topic: Det er slik som mysild sier, det er serviceindikatoren som lyser (Nå har du det bekreftet fra to stk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 på tide med servisindikator nullstilling da ja en stk ledning med krokodillenebb og ca 20ohm motstand så er det bare å finne PIN 7 i kontakten og jorde den i 12sekunder med tenningen på, så er "hovedservicen" tatt i følge indikatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Det er vel også greit å ta en service sammen med nullstillinga Hvis du ikke har gjort dette uavhengig av serviceindikatoren da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Det er vel også greit å ta en service sammen med nullstillinga Hvis du ikke har gjort dette uavhengig av serviceindikatoren da... dette er nok ikke hans instrument, da han har 92 modell og dette er 95- indstumenter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Det er vel også greit å ta en service sammen med nullstillinga Hvis du ikke har gjort dette uavhengig av serviceindikatoren da... Ikke dumt å skifte den eller de veskene og filterene som skal byttes, mens først er inne på tanken om å nullstille. Nullstiller aldri uten at vesker og filter er byttet slik det står at det skal byttes, men jeg liker ikke å la andre gjøre jobben dyrt (verksteder), så lenge jeg selv gjør det gratis på min egen bil. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå