Morten01 Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Hei Har bestilt meg m3 speil til til min e46 sedan, også har jeg haman/kardon anlegg med diskant der speilet er, så lurte på hvordan jeg skal demontere org. speil og diskant også montere det nye speilet?? Prøvde å søke på forumet men fant ingenting, så hadde vært fint hvis dere hadde noen beskrivelse/tips på hvordan dette gjøres eller noen diy linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Heisann. Mener du må av med dørtrekket for og komme til dekslet som sitter over høytaleren for og så igjen ta av dette, er ganske kurant jobb så lenge man tar seg tiden og passer på å få skrudd ut alle skruer, ikke begynn å riv i trekket, men ta forsiktig tak i nederste delen å løsn et og et klips. Ta av kontakter (ikke airbaggen) da bør du koble ut strømmen først!! Når du har gjort dette kan du la trekket henge pent på døra og du bør komme til dekslet som sitter over høytaleren. Du må løsne to små klips som sitter på innsiden av døren da mener jeg du fosiktig kan ta av dekslet da ser du skruene speilet er festet med. Mvh Torstein. Tar forbehold om skrivefeil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå