rel0ad Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 har montert ett kinakit og kjører 0,5 i trykk, får ikke dumpen til å fungere, har stilt den helt på soft, hadde kunne tenkt meg å spart litt på kinaturboen så greit å fått fikset dumpen
rel0ad Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 fra insugsiden,der jeg har til BTR\turbomåler osv
OLEZZ Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 enten så har du satt den på sugesiden, eller så er dumpen defekt på et vis.
tangorev Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Sjekk at du klarer å klemme opp ventilen på dumpen med fingeren.
rel0ad Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 det gjør jeg, men er ganske tungt, vet ikke hvor tungt det skal være, hva andre grunner kan gjøre dette da?
BreitBau Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Lekkasje, så det aldri blir vakum.. Men med så stor lekkasje hadde du merka det i form av fusking osv..
rel0ad Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 jeg får jo 0, i trykk så lekasje kan det vel ikke være?
BreitBau Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Får du ikke vakuum? Altså nå du slipper gassen stenges gasspjeldet og motoren bruker umiddelbart opp den som er igjen av luft i manifolden (dette vet du jo).. Da blir det undertrykk, og du får vakuumet som drar opp stempelet til BOV'en
rel0ad Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 jeg har -0,5-0,9 baktrykk eller hva det heter, så vakuum har jeg
BreitBau Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 nå tenkte jeg me på lekkasje i manifolden jeg da.. Om du har satt trykkmåleren der skal den vel hoppe ned på -0,5 ca når du slipper gassen.. men uansett.. Ta av slangen til BOV'en da vel og kjenn om den suger seg fast i tunga di når du slipper gassen på motoren..
rel0ad Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 nå tenkte jeg me på lekkasje i manifolden jeg da..Om du har satt trykkmåleren der skal den vel hoppe ned på -0,5 ca når du slipper gassen.. men uansett.. Ta av slangen til BOV'en da vel og kjenn om den suger seg fast i tunga di når du slipper gassen på motoren.. den suger seg fint fast i tunga;) bør kanskje teste med en ny dump
BreitBau Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Hvis den gjør det, så er det for stram/defekt dump tror jeg.. Uten at jeg har peiling, men om det er vakuum til å dra opp stempelet og den ikke gjør det, så MÅ det jo være dumpen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå