andreas87 Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hei! Jeg har prøvd og selge disse en gang tidligere, men fant vel ut etterhvert at jeg ville beholde de alikevel Men nå prøver jeg igjen.. Selger altså da hvite 17" Braid felger med kuhmo 205/40-17 på alle 4 Det ene dekket forran er det ett lite hull i som jeg har tettet med skum, men ville vel anbefalt og kjøpt ett nytt etterhvert. Bakdekkene er litt slitte, holder vel en sesong til. Så i utgangspunktet, hvis du vil ha dette tipp topp så ville jeg kjøpt nye dekk neste sesong Pris er jeg usikker på, man får kjøpt disse på Gundersen Motorsport til ikke en så veldig billig penge.. Jeg skal ha Keskin KT1 17" så om noen vil ta disse i innbytte mot mellomlegg så gjør jeg det Gi Bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Selger altså da hvite 17" Braid felger med kuhmo 205/40-18 på alle 4 Hvordan er det å kjøre slik da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Selger altså da hvite 17" Braid felger med kuhmo 205/40-18 på alle 4 Hvordan er det å kjøre slik da ? Jeg har ikke noe og sammenligne med desverre hehe... Jeg har ikke prøvd en e30 med større dimensjon :S Men jeg sitter bra i svingene for og si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 hmm.. hva skjer med 18" dekk og 17" felg?:S kan være intressert men det hørtes rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 hmm.. hva skjer med 18" dekk og 17" felg?:S kan være intressert men det hørtes rart ut. oida, my bad! retta nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 kor breie er felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 kor breie er felgene da? 7,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Disse felgene lages ikke lengere, så de er ganske sjeldene.. Noen som vet om jeg må valse "mye" for og få det til og gå bra med 10x17 bak? Bilen er senket med 60mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå