Gå til innhold

Billig 93 530ia Touring/vare selges komplett / deler

Jotte
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 93 530ia som skal bort, motor er delvis framontert, har fjernet dyser for inspeksjon, 3 dyser er defekte.

Girkassa fungerer fint, gummiklossen på mellomakslen er defekt (regner med at det er denne som er problemet, det rister i mellomakslen ved drift og det høres ut som om det er kast i denne)

Ellers har bilen 4 nye vinterdekk på nye alu felger.

M-tech understell og fine bremser (som sikkert står i skrivende stund), nye fjærer i front.

Sist bilen var på veien var den fin og kjøre med unntak av motor som gikk dårlig på tomgang (lekkasje i 3 dyser) og romling i fra mellomaksel.

Farge er mørk blå / lilla aktig.. kan sikkert sjekke ut hva den heter.

Det er ikke så mye rust på denne bilen, og tanken var egentlig å pusse den litt opp for eget bruk, men... ting tar tid og jeg har ikke mere tid å bruke på denne.

Bud mottas, bilen står på Siggerud i Ski kommune, 17km sør for Oslo sentrum.

(Har bud på 10.000) Selges for høystbydene over det, kjøper kan ikke hente før etter Påske (15/4)

Jeg kan treffes på tlf: 906 17 701

/Jon-Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kommet bud på 12000,-

Dette er fortsatt vannvittig mye bil for pengene, jeg skulle gjerne ha beholdt den selv, men med ett bryllup i USA i Juni og 2 andre biler som trenger omsorg må altså denne gå.

Flere bilder kan sendes, bilde av motor viser altså motor uten dysene og deksel (3 dyser er som nevnt defekte, men alt ligger i en skuff i huset)

/Jon-Terje

e1sfejc0rd67j8g24euq.jpg

o91oo75fc8p11hs6fxg0.jpg

at5cphujfhgpd1wx3kk5.jpg

5mvrmqxstpkcduertvao.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...