BimmerKing Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 9X16 ET15 boltsirkel 5X120, Brock B2 med gode dekk selges, evt byttes i andre felger med samme boltsirkel. Felgene er pene, men den ene har ett lite sår(se bilde). Dekkene er bra, brukt ca 1 sesong, 245/45-16. Evt frakt kommer i tillegg til prisen. Prisen er HBO 6000.- Jeg legger ut disse for en kompis, så jeg vet ikke så mye annet enn dette, så ta helst kontakt med ham, Åsmund, direkte på telefon 924 92 853 Bilde av felgen med sår: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Jeg tror dette er Brock b2 felgene. det er iallefall ikke Brock b1! Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Det er ikke brock 1 det er bilde av. Brock 1 er disse: (uten katten ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Det er riktig som hylle skriver, er B2 dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Rettet opp nå til Brock B2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå