camxer Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hei folkens, har et lite problem her. Tenkte å skifte bensinfilter idag men det viste seg fort at det var ikke så lett som jeg trodde. Bolten som sitter der har en mutter som bare snurrer rundt og rundt uten å løsne. Klarer heller ikke komme til med fastnøkkel siden det er for trangt. Har noen lure tips til hvordan jeg kan løsne det forbanna bensinfilteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Sitter mutteren på baksiden? Ehm, kommer du ikke godt nok til hvis du skrur av høyre bakhjul? Min bolt var så rusten at det knakk tvers av. Godt vi har plaststrips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Kommer til, men fastnøkkelen er for brei. Tror at noe mer drastisk må til, men det er ikke så god plass der Skulle ta det i samme slengen som hjulskift, men klarte ikke å løsne den bolten nok til å dra ut bensinfilteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hva med vannpumpetang? Kommer du til med det eller noe annet vinklet noe? Sikker på at ikke du knakk den som jeg gjorde og det bare er å bende braketten fra hverandre? Hvis ikke, kanskje det går å bende braketten allikevel og se om det presset er nok til å holde mutteren på plass mens du skrur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Slanke fastnøkkelen på smergelskiva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Har slanket fastnøkkelen og den gikk på mutteren, men resultatet var 1stk avrundet mutter. Tror at jeg må leke meg litt med baufilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Woo hoo, klarte det til slut med dremelen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå