_alpine_ Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hei, har skiftet topppakning og har monter toppen på blokka. men har hatt kamaksling drevet av kamen og nå vet ikkje om eg har montert kamakslingen 180grader feil. Har satt toppen på og satt kjeden på og greier fint å tørne rundt, men er det muligt å setta kamakslingen 180 grader feil? Noen måtte eg kan sjekke det på? Strammer kjeden seg automatisk.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Når stempel 1 står på ØD skal sylinder fire veksle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_alpine_ Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 når pila på kamdrevet mitt peiker opp så veksler det på 4 meiner eg... må sjeke imåro. Men kjede strammer det seg automatisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Ikke hatt av topp på M43 så vet ikke. Sett at den ikke har noen konvensjonell strammer inn på siden av registerdekselet. Det må nesten noen andre få svare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_alpine_ Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 okai virker som kjeden strammer seg sjøl, men om eg må stramme den enda meir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå