Herant Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Hei Jeg lurer på en ting. Tror dere at denne her verdt noe hvis jeg skulle solgt den? Blaupunkt London mp37, det er ingenting spesielt med den uten om at det er 4700 farger eller noe slikt , uten linjeutgang men en en rar utgang som likner på ISO eller hva det heter bare litt større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Som nevnt i ein annen tråd du har: Denne har linjeutgang. Eg har sjekket litt opp og denne spilleren har 2 linjeutganger. (og antagligt subutgang i tillegg) https://autolyd.secure.flexiweb.no/prod ... /20043858/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 hmm det er litt rart siden jeg ser ikke noe linjeutgang på baksiden :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Det ble nevnt tidligere at det var en mulighet for en slaks overgang som gikk ifra den utgangen på denn spiller overtil linjeutgang men overgangtingen blir for svak og altformye støy av det vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Du trenger denne www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=571 ... rtbilde=ok Leser du ikkje din eigen tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå