Øystein E30 M3 Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Hei! -16"-18" felger ø.k, helst av typen "old school" kantfelg. Må være strøkne. -E30 M3 vinge med carbon eller vanlig flapp ø.k -SE frontsplitter i glassfiber eller carbon ø.k -Komplett effekt anlegg ø.k Har du noe annet gøy til E30 M3 så bare skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 vurdere å selge en org flap til sport evo. og en sport evo front leppe som må fikses, knekt av en bit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Gromme felger er også på ønskelista.. Vinge og splitter kjøper jeg sikkert av R.andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Komplett effekt anlegg til E30 M3 ønskes kjøpt! Gjerne med grenrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Supersprint mellompotte og eisenmann bakpotte? Står på bilen min nå, men vurderer å bytte.... midtre delen er ca et år gammel, bakpotten 3-4 år... Meget pen lyd. Synes i hvert fall jeg! Selger ikke for mindre enn 4500... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå