ojstejn Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Ønsker og kjøpe deler til en BMW e34 520i 24v 1993 modell! ECU Lambda (m/lang ledning) og veivakselføler Alle disse må være fra en 24v 2liters motor. Har desverre ikke delenr. på delene jeg trenger, bare det passer i forhold til bildene jeg la ut og at det er fra samme motor og bil. Veivakselføleren må ha kontakt som passer denne: Lamdaen må kontakt som passer denne: HASTER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Jeg har ECU fra 525 93 vanos Bosch som har nr: 0 261 200 413. Om du kan bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojstejn Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Usikker på det. Jeg har ikke vanos, og hjernen må passe med stikket på ledningsnettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Usikker på det.Jeg har ikke vanos, og hjernen må passe med stikket på ledningsnettet Da går det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 jeg har til 520 non vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå