Jan Tore Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Så, dro av toppen i forrige uke, og fant jo da ut at de såkalte strekkboltene måtte skiftes. Stakk innpå GSbildeler sine sider, og fant dem fram. 380kr, første som slo meg var at dette var jævlig dyrt. Men ok, det er dyrt å drive med bil, så 6000 for et sett med bolter er kanskje ikke så galt alikevel. I dag, stakk jeg innom Koed sin side, og så at et sett med bolter skulle de ha 220,- for. Har Gs glemt å oppgi at deres strekkbolter også selges i sett, eller er dette en selvfølge? Eller selger begge nettstedene dem per stykk, til tross for at koed oppgir prisen settvis? Takker for svar
Sir Hofstad Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Handlet mine i Sverige, og andre plasser tidligere, og har betalt ca 3-400.
Jan Tore Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Da går jeg ut i fra at det er snakk om sett hos begge leverandørene.
BreitBau Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Hva skal du med en og en da? Du må jo bytte alle når du har av alle *ler*
Jan Tore Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Er ikke det jeg snakker om : ) Er vel heller det at jeg trodde at dem kosta 380 kroner stykk.
BreitBau Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Hehe.. Nei fytterakkern.. 380 for en bolt.. For å si det slik, jeg SKJØNNER at du banna hardt inni deg når du så prisen
Jan Tore Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Hehe, ja, ikke sant? Ble bra lettet nå når jeg kunne redusere handlekurven fra 7000 til 2000
BreitBau Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Hehehe... *lol: Nå kan du jo anse det som "sparte" penger og bruke de pengene på noe annet Scorpion feks..
Jan Tore Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Jepp! Blir eksosanlegg og full mtech om ikke så alt for lenge ser det ut som : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå