Gå til innhold

takluke e39

ketil74
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig den er ute av posisjon. Tror den skal resette seg hvis du kjører den helt bak til den stopper, og så trykker du knappen inn igjen i 5 sekunder eller noe sånt, så setter den ny endestopp der. Så vil endestoppen i andre enden være når luka er tiltet helt opp. Sånn var det hos meg hvis jeg ikke husker helt feil, så du kan prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hmmm har og fått samme problem ser jeg.

Tok av takboksen i dag og lurte på om luka fortsatt virket da den ble åpnet opp mens boksen var på :-( smalt og gikk ned igjen da men tok nok kvelden ja.

Virker frem og tilbake men ikke opp

Noen som vet hvordan en demonter for sjekking

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm har og fått samme problem ser jeg.

Tok av takboksen i dag og lurte på om luka fortsatt virket da den ble åpnet opp mens boksen var på :-( smalt og gikk ned igjen da men tok nok kvelden ja.

Virker frem og tilbake men ikke opp

Noen som vet hvordan en demonter for sjekking

Hilsen

Terje

Hvis du skal ut med hele kassetten, må du ta ut taket. Det er limt i vinduene foran og bak, pluss mange små skruer rundt takluka, på oversiden, de er vanskelige å komme til i bakkant. Vel ute med taket finner du en del torx bolter som holder taklukekassetten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja ja

da er feilen lokalisertivertfall, samma feil som på linken knekte plast deler.Har bestilt nye, diss bør la seg gjøre og skifte selv.

ser det er flere som nevner att luke tilter opp sjevt, dette skyldes sansynligvis att kun den ene er røket ( enda )

Skal prøve og ta ett par bilder når jeg starter prosjektet :-)

så andre kan dra nytte av dette.

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...