ketil74 Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Takluka på bilen min vil ikke "tilte"opp.Den åpner seg bakover men ikke "tilten"noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Mulig den er ute av posisjon. Tror den skal resette seg hvis du kjører den helt bak til den stopper, og så trykker du knappen inn igjen i 5 sekunder eller noe sånt, så setter den ny endestopp der. Så vil endestoppen i andre enden være når luka er tiltet helt opp. Sånn var det hos meg hvis jeg ikke husker helt feil, så du kan prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ketil74 Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 ok,skal prøve det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 visst ikkje så kan du ha knekt ein lite plast del som skal løfte opp luka hadde (har) samme problem berre at nå har heile takluka stoppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Hmmm har og fått samme problem ser jeg. Tok av takboksen i dag og lurte på om luka fortsatt virket da den ble åpnet opp mens boksen var på smalt og gikk ned igjen da men tok nok kvelden ja. Virker frem og tilbake men ikke opp Noen som vet hvordan en demonter for sjekking Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ketil74 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Har fortsatt ikke funnet feilen på min eller,så det må nok grundigere undesøkelse til.Er det noen med erfaring fra dette? ketil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Hmmm har og fått samme problem ser jeg.Tok av takboksen i dag og lurte på om luka fortsatt virket da den ble åpnet opp mens boksen var på smalt og gikk ned igjen da men tok nok kvelden ja. Virker frem og tilbake men ikke opp Noen som vet hvordan en demonter for sjekking Hilsen Terje Hvis du skal ut med hele kassetten, må du ta ut taket. Det er limt i vinduene foran og bak, pluss mange små skruer rundt takluka, på oversiden, de er vanskelige å komme til i bakkant. Vel ute med taket finner du en del torx bolter som holder taklukekassetten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Hei Fant denne på nettet, forklaring med bilder http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p=15706678 Skal ta ut luka i morgen og se. Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ja ja da er feilen lokalisertivertfall, samma feil som på linken knekte plast deler.Har bestilt nye, diss bør la seg gjøre og skifte selv. ser det er flere som nevner att luke tilter opp sjevt, dette skyldes sansynligvis att kun den ene er røket ( enda ) Skal prøve og ta ett par bilder når jeg starter prosjektet så andre kan dra nytte av dette. Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå