Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et lite problem med bilen i det siste, når jeg kjører over f.eks. et hull i veien (med litt fart) sånn at det jed blir litt risting, så kutter motoren helt i 1/2 sek. ca + at turtallsnåla fyker oppover. Skjer bare når det smeller litt godt, hvis jeg ser hullet i tide og bremser så går det helt fint.

Noen som aner hva dette kan komme av?

Skrevet

Bankesesor? Vet ikke hvordan det er på din bil. Men ofte er det en bankesensor på motorblokka og en på karroseri. Den på karrosseriet er for å fortelle bilen at du kjører på en humpete vei. Så motoren ikke trur du har tenningsbank.

Skrevet

I dag så kutta den også litt når jeg ga bånn gass ut fra en bensinstasjon ut på hovedveien. Det var ingen humpler eller noe sånnt noe, den bare kutta helt uten forvarsel. Dårlig bensinpumpe? Eller hva annet kan det være?

Skrevet

Er det noen måte å se om filteret begynner å bli tett? Og det er jo litt vanskelig å finne ut om pumpa begynner å bli gåen da eller, når det er bare noen ganger at den kutter.

Skrevet

når du sier at det er i dumper så tenkte jeg automatisk at dritten i filteret begynte å bevege seg. men kan jo være så mangt. dårlig kontakt en plass som nevnt over osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...