AlXz Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Har en E36 316 motor som må vekk. Sitter fortsatt i bil og kan prøves! Kan selges helt alene uten div. Eller så komplett man ønsker den. By gjerne på deler om du ønsker noe av dette: Men ser helst at motor blir solgt først, så kjøper har mulighet for prøvekjøring. - Motor - Motorledningnett - Hjerne - Dynamo - Coil - LMM - Starter - Servopumpe - Girkasse - Eksosanlegg / lambda Km på motor er ca 230 000km Som sagt. Motor kan prøves i bil. Men må nok ha den ut snart, da bilen må vekk. Går billig! Ta kontakt! Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Ingen som trenger noe deler eller motor?? Kan som tidligere nevnt prøves i bil Bare å gi beskjed så jeg får fikset prøveskilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Kan selge deler om prisen er rett. Eller så kan alt ennå prøves i bil. Men har stor plass mangel, så må vekk snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe34turbo Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Hva er billig får bare motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Hva er billig får bare motor da? Tja.., litt usikker egentlig. Bud?? Vil helst selge motor med dynamo, starter, servo, coil, osv.. Men dette har du jo sikkert om du kun trenger motor Kom med bud? Så kan jeg vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe34turbo Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Sto at du selger billig så da har du vel lagt deg opp en mening hva prisen ligger på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Sto at du selger billig så da har du vel lagt deg opp en mening hva prisen ligger på ? Motor uten dynamo, starter, girkasse, servo, osv?? Si hva du skal ha med, så skal jeg finne en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe34turbo Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Bare motor ikke jeg som trenger men en kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Bare motor ikke jeg som trenger men en kompis 2-3 lapper en plass tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Fredag er i dag Ta kontakt nå om du vil prøve motor.. Ellers plukkes den ut etterpå. Har et lydopptak også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromle Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Er det tikking i motorn? den valige feiln med kammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Er det tikking i motorn? den valige feiln med kammen. Denne var faktisk ikke så ille som mange andre jeg har hatt. Noe tikking var det nok, men mener denne gikk ordentlig ut på turtall.. Så kammen er vel ikke helt oppspist Så er det på tide å bytte olje, så det kan jo hjelpe litt. Har et lydopptak fra før jeg plukka den ut. Er ute av bil nå.. Men kan sikkert klare å starte den der den står om du vil høre den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå