h4ns3n Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Hei, har lyst til å bytte radiator i min 320i preface til en med ekspansjonstanken på radiator som på M42 og M50 motorene. Lurer på hva som kreves for å bytte? Må jeg bytte termostathus og vannpumpe? Og til hva evt? Noen som har en lettvindt oppskrift på dette? Og hvis noen har erfaring med å koble elektrisk vifte mellom radiator og grill også, så kom gjerne med tips der. For det er også noe jeg har lyst til å gjøre, men den skal ikke være manuell bryter på den, skal fungere akkurat som viskosekoblingen, at den går fortere når den blir varm osv Takker på forhånd da jeg vet det er mange her inne som har gjort mye rart og sikkert har gjort noen erfaringer
KalMar Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 har hørt at de radiatorene med ekspansjons tankk i ikker er så veldig gode.. å det er lov å søke her på forumet.. er mange som har gode ideer på dette med vifte..
h4ns3n Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Søkt har jeg gjort i hue og ræva, men vanskelig da man får opp 1700 treff om alt mulig. Men, kanskje jeg skal vurdere å ikke bygge om radiatoren da. Høre om noen andre har andre formeninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå