JanneRX Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Helst panser i diamant svart metallic. Behöver ett helt interiör då mitt är slitet, förra ägaren hade två barn Skinn eller stoff beror på priset och skicket.
M3 Yngve Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Har en strøken høyre stol, som du kan få for 300,- kr ved henting. Bor ca 11 mil sør om Oslo. Fin søndags/ påske tur. Eller så har jeg fine mørkgrønne skinn stoler fra E39 turing, vet ikke om de passer. De koster 2000,-kr
JanneRX Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Det är förar stolen och baksätet som är utslitet på min. Tänkte skifta allt när man ändå är igång. Gröna stolar fram... Satsar hellre på grått eller svart men tack för tipset Någon annan som har?
fish Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=93342&highlight=
bmwm535i Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 hva med å sjekke på autopower.se ??? der er det masse og billig
JanneRX Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 hva med å sjekke på autopower.se ??? der er det masse og billig Tack för tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå