Simpel Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Hei, Har noen gamle BBS felger til sommerdekkene mine. I senteret av de er det et 5-kantet plastdeksel som deksler til bolten, plast med BMW logo. På et av hjulene er det sprekt og jeg må ha nye. Finner ikke ut av BBS i Norge pr. Google. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nye sånne?
Tommy Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Dette får du sikkert nytt hos BMW, ettersom det sikkert er BBS felger som er levert originalt til bilen. De koster ca 500.- stk, men vær obs på at det er flere forskjellige typer, så det beste er å lese av delenr på insiden av dekselet. (7 eller 11 siffer)
///Martin Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Si ifra om du får tak i da. Trenger ett til mine BBS RS jeg også
Simpel Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Si ifra om du får tak i da. Trenger ett til mine BBS RS jeg også Den er roger. Skal gi en lyd
Tommy Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Si ifra om du får tak i da. Trenger ett til mine BBS RS jeg også Du får ikke til BBS RS hos BMW, da må du kontakte f.eks Felgengarage i tyskland. De felgene som simpel har høres ut som BBS felger som er levert originalt på en BMW.
Simpel Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Originaldel er det visst. De hadde den hvertfall hos GS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå