mariusea Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Hei, je er en gutt på 17 år, som vurderer å sette inn turbo i min 525, motoren er en M20B25. er ikke ute etter alt for kraftig bil, men noen mer hester enn det er nå. Er fersk når det gjeld bmw, så treng deres hjelp, som hva som må til for å sette i turbo. har sett på grenrør å turbo, det er ok, men må je skifte dyser, stempler, råder osv? vil helst ikke bruke så mye penger. kan eventuelt bygge om motoren til høst/vinter att når jeg har fått meg jobb.
mariusea Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 kan også legge til at je var ute med den igår kveld å kjørte, så topp pakninga kvelda visst midt i en bakke, så er utmerket å sette i turbo i den nå som jeg må skru på motoren.
mariusea Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 ingen her som kan noe om dette her? bilen blir henta ikveld, å settes på verksted der je jobber mye, å begynner med den inatt ratt, å vis je ikke treng å bytte innmaten som stempler, råder, så tar je ut hele motoren. Haster litt med respons egentlig
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 du skulle satt denne tråden på "Teknisk", da hadde du nok fått litt bedre respons. Evt. kan du jo høre med "a-dekk as" her på forumet.
mariusea Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 oki har tatt kontakt med han nå, men er det ingen her inne som kan noe om dette da? for vis jeg ikke treng å skifte innmat, så tar je ut motor ikveld, å bestiller deler imorra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå