Kri$$ Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hei, selger desverre mine RH felger nå. Felgene er et 28, 4x100. Vet ikke om innpresset går til noe eldre BMW. Mønsteret i dekkene, Pirelli P5000, er ca 5mm så det holder en god sesong. Alle felgene er i grei stand, litt kantmerker er det men ikke rare greiene. Et senterdeksel har festeklipsen knukket av på, men kan muligens limes/sveises fast hvis jeg finner den biten som mangler. Jeg har aldri brukt felgene så vet ikke om det er noe kast i dem. Bud over 2500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kri$$ Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Et bilde til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Kva er dimensjonane på dekka? Og dersom det er den eine senterkoppen du manglar, finn du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kri$$ Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Dekkdimensjon er 195 50. Senter koppen har jeg, men en tagg på en av tre klips er brukket av. Dekslet er festet med tre klips med en stålring rundt, men henger ikke pga den som er brukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå