Xander21 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hei. Har fått problemer med og starte bilen min. Det som skjer er følgende. Idet jeg skal vri nøkkelen rundt skjer det ingenting, helt svart i alle instrumenter. Så plutselig kommer lyset på, jeg vrir nøkkelen videre hører et lite klikk, og helt svart igjen. Slik kan jeg holde på lenge! Har byttet batteri, og målt spenning når jeg endelig fikk start på den. Den var bra. Kan det være et problem med reler? Dårlig kontakt et sted? Noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hm, kan høyrest ut som det er startmotoren som er kaputt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander21 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Hmmm blir alle instrumenter døde da? Blir det en kortslutning som tar all strømmen. Det er også svart når tenningen er på trinn 2, uten og være innom trinn 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå