soetetoese Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Lufter interessen for bilen igjen, håper på litt bedre tider nå som det nermer seg sommer Mener dette burde være en grei pris ? legger ved URL til finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16951668 Innbytte i E36 M3 eller E34 M5 kan være aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Nydelig E46. Kun M3/M5 speila som mangla fra å være perfekt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soetetoese Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 takker ja litt enig i det, har ikke blitt prioritert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 NYdlig! Hadde kjøpt den jeg hvis ikke jeg hadde vært inne i miliæret! Siklet sist den lå ute for salg også Men lykke til med salget ivertfall, går sikkert fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soetetoese Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nénmacil Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Wtf? Den skulle jo jeg ha Gratulerer med salget av en meget flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Dæven denne var pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soetetoese Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 hehe gikk fort det salget gitt under 24 timer er ny rekord for min del, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg