Tor e46 Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Hei. Har akkurat byttet skiltlys med det elektriske håndtaket på min e46 det funket fint en stund, bortsett fra at skiltlysene ikke fungerte da.. men nå har også håndtaket sluttet å virke, prøvde å koble på det gamle for og se om det kunne være den, men ikke noe liv.. har også sjekket alle kontakter og sikringer i hanskerommet. Er det noe annet jeg kan gjøre? forstår heller ikke at skiltlysene ikke vil lyse, kan ikke tro at det skulle være noe ledningsbrudd..!? Noen forslag??? Mvh Torstein. Setter stor pris på alle svar!!
melmac Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Det kan kanskje vere ein jordkabel som trøblar? Det skjedde på min e60, og då slutta både skiltlys og lås å fungere. Fann dessverre ikkje ut av det sjølv, men leverte den til autozentrum gardermoen som kjapt fann ut av det..
Tor e46 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Hmm, får krype til korsett og ta meg en tur innom Brages Bmw.. De har vel en sånn super magisk datamaskin de kan koble til bilen å finne alle feil med et tastetrykk!
melmac Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Sikkert mulig å finne ut av det sjølv også, men ikkje alltid like enkelt å finne ut kvar kablane endar opp gjennom tunnellar og kanalar.. Det er dessverre alt for masse elektronisk magi i desse nye bilane, men med det rette utstyret finn dei nok ut av det Lykke til!
Tor e46 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Til andre her som har problemer med: Skiltlys, elektrisk bagasjeroms-åpner eller bagasjeroms-lys sånn som jeg hadde vil jeg anbefalle å skjekke de ledningene som ligger inne i gummipølsa som går fra karroseri til selve luka, der hadde jeg faktisk fire ledningsbrudd som gjorde at alle lys og div elektrisk levde sitt eget liv. Etter litt skjøting fungerte alt igjen!
hillmar Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Kan legget til at dette er et vanlig problem på e39 også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå