bergeee Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 hallo. en kompiss av meg har en ganske strøken 316 coupe. som motoren har raset på. og denne bilen skal nå forsikring selskapet ha. men jeg er veldig interisert i denne bilen. er det mulighet for meg og kjøpe denne av forsikrings selskapet? takker for svar
bergeee Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 ja. kan jo det:P men det er søndag. så fikk jeg høre av en kompiss av jeg ikke kunne kjøpe den. så ble jeg litt nyskjerig da vettu:)
Tom K Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 vanlige rutiner ved slike salg er at de kun selges til godkjente verksteder eller opprettere, og da ofte til en latterlig lav pris.
h4ns3n Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Kanskje dette kan hjelpe noe? http://www.fnh.no/FullStory.aspx?m=1548&amid=62228
bergeee Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 trur jeg kan få lura meg til og handle den bilen. i og med at det kun er elektrisk feil på bilen. skal ringe de i morgen jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå