Ole M.Haraldstad Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Har en stk vifte som kan monteres både foran og bak radiator, viftebladet er 39cm og viften bygger totalt 8cm. Kjøler effektivt! 400kr
Ole M.Haraldstad Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 du kan lese litt i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=108984&highlight= Der er det også link til med god forklaring på hvordan "Gunnar" gjorde det.
M30Punk Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Kjøpt ny for en god stund siden nå,er ett år siden jeg la inn spm her så
Ole M.Haraldstad Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Ja, og jeg svarte deg den dagen du spurte også.... 1 time og 3 minutter etter du spurte faktisk:-) Denne vifta er samme som sitter i v70 osv, bare med annet deksel. Så den holder for høy effekt
M30Punk Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Ja, og jeg svarte deg den dagen du spurte også.... 1 time og 3 minutter etter du spurte faktisk:-)Denne vifta er samme som sitter i v70 osv, bare med annet deksel. Så den holder for høy effekt Ja visst,så det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå