Buzz Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Når jeg har kjørt litt fort i svinger osv får jeg en veldig rar lyd fra motor-rommet. og når jeg beveger på rattet får jeg mer motstand enn normalt og lyden blir samtidig høyere. Turtallet blir ikke lavere når jeg vrir på rattet, så tror ikke det er servopumpa som tar kvelden, eller? Kan det være for lite olje? Og hva slags olje skal man fylle på servoen på min E39 520 97mod? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 skal vel ha vanlig Dexron II denne , hvis ikke det er forandring på nyere BMW da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 hørest ut som der er litt lite servo olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 hørest ut som der er litt lite servo oljeDu hadde helt rett, var noe så enkelt som det Så nå er den tight og fin uten noen ulyder! :DKan stenges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 flott de ordnet seg enkelt skal være glad når man kommer unda billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 flott de ordnet seg enkelt skal være glad når man kommer unda billig Ja, samme tenkte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Den lyden din, - var det en litt "turbo-light" lyd? Hørtes den på en måte ut som om et eller annet varver videre på turtall fem-åtte sekunder etter en kraftig nedbremsing eller etter en litt hard sving?? Jeg har en liten lyd jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Den lyden din, - var det en litt "turbo-light" lyd?Hørtes den på en måte ut som om et eller annet varver videre på turtall fem-åtte sekunder etter en kraftig nedbremsing eller etter en litt hard sving?? Jeg har en liten lyd jeg også... Du har nok nesten garantert for lite servo olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 du fyll bare meir servo-olje? hva med å sjekk hvorfor du mangler servo-olje da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 du fyll bare meir servo-olje? hva med å sjekk hvorfor du mangler servo-olje da? Så etter lekkasje såklart. Er ikke tilbakestående hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 såklart. Er ikke tilbakestående hehe Litt morsomt at du sier det. Du vet, -det er fort gjort å gjøre seg opp en mening litt for fort, litt sånn som å skue hunden på håret, dømme boken på coveret eller for eksempel se på bildet i avateren... -If you get my drift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 såklart. Er ikke tilbakestående hehe Litt morsomt at du sier det. Du vet, -det er fort gjort å gjøre seg opp en mening litt for fort, litt sånn som å skue hunden på håret, dømme boken på coveret eller for eksempel se på bildet i avateren... -If you get my drift? Hahha, vi er der idag ja! Liker du ikke avataren min kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 såklart. Er ikke tilbakestående hehe Litt morsomt at du sier det. Du vet, -det er fort gjort å gjøre seg opp en mening litt for fort, litt sånn som å skue hunden på håret, dømme boken på coveret eller for eksempel se på bildet i avateren... -If you get my drift? Hahha, vi er der idag ja! Liker du ikke avataren min kanskje? Jo, det bildet av deg er übersexy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå