The StigMeister Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Har du et sort gitter til M3 fangeren, pm me please
The StigMeister Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Får du billig på Koed. 550 kr er ikke hva jeg vil kalle billig akkurat!
The StigMeister Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Får vel heller hive på noe lakk på den jeg allerede har
Torbjørn H Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Kjøp på GS heller, koster bare 800 kroner der Syke priser på de der...
Niklas Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Kjøpte ein slik på GS til 800kr + frakt. Så kjøpte eg ny fanger og har denne til overs. Kom med eit bud så skal eg vurdere. Men selges ikkje for 100kr.. Denne er ubrukt og ny.
The StigMeister Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Kjøpte ein slik på GS til 800kr + frakt. Så kjøpte eg ny fanger og har denne til overs. Kom med eit bud så skal eg vurdere. Men selges ikkje for 100kr.. Denne er ubrukt og ny. Skal prøve å få lakkert den jeg har iløpet av uka.. Du hører ifra meg hvis jeg trenger din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå