ProjectE39 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Greide selvfølgelig å ødelegge en knapp på autoklimaen, den man stiller temperatur opp/ned med.. Noen som by any chance har liggende en defekt kontroller å slenge? Var hos forhandler i dag og hørte, de selger selvfølgelig ikke en og en knapp, så for å få fikset det så må jeg kjøpe komplett panel, kr. 870,-.... :S Ingen på forumet som har slikt liggende? Betaler gladelig noen kr for den, så lenge jeg slipper å kjøpe hele panelet...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Mulig jeg har ett panel med dårlig display på, skal kikke i boden senere i dag..
ProjectE39 Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Mulig jeg har ett panel med dårlig display på, skal kikke i boden senere i dag.. Hadde vært knall, alt på klimakontrollen funker som det skal, men litt upraktisk å fikle etter mikrobryteren for å få til å sette tempen ned på førersiden...
steiney Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Jeg har et sånt panel liggende med gåen vifte. Men tror det røde i den ene temp. knappen har "sklidd ned". Hva slags bil er det til forresten?
ProjectE39 Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 99 523iaT Har ingenting å si om panelet er gåen, trenger kun knappen med den blå pilen Kunne du sendt meg mot betaling?? Send meg en PM isåfall...
ProjectE39 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Virkelig ingen som har en defekt klimakontroll liggende og slenge som jeg kan kjøpe en knapp av??
bmwmaxi Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Husk at det er 3 forskellige utgaver. Her kan du kjøpe 1 og 1 knapp. koster 20$ stykk, kommer da under momsgrensen. http://www.ihkabuttons.com/buttons.html
ProjectE39 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Hei, takk skal du ha! Supert!! 3 forskjellige typer ja, men det holder om jeg oppgir 7 siste nummer av VIN?
bmwmaxi Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Det holder, er samme fram til ca 9/2000 neste fram til ca 4/2001 siste etter det.
ProjectE39 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Thanksalot! Har bestilt knapp nå, spennende å se hvor lang leveringstid det er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå