Bimmers525 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Har montert senk på bilen og tenkte jeg skulle få dette inn i vognkortet. Hadde jeg hatt papirer på felgene kunne jeg bare fått disse inn samtidig når jeg først er der ute. Men har ikke peiling på hva de egentlig trenger av papirer. Dekk dim 235\45-R17. Lagt ved et par bilder av felgene, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmers525 Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmers525 Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 På min 5 serie trenger man ikke det (det er en E39) Den dimensionen du nevner står som et alternativ til dekkdimension på bilen i brukermanualen. Sjekk der først. Må du ha papirer så er det vel TUV papirer som gjelder. Sjekk med felgleverandør, de burde kunne hjelpe deg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå