jokmeister Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Ha sekkert vært 276 trå'a om d spørsmåle her, men e riv tell me et e og Har fått løst på meir lyd utav bimmern, (e36 325i) og ser da på potte osv.. Har ikke så my peiling, derfor e spørr: http://www.xtremecar.no/shop/product_in ... 6a2b1b16a6 Funka den der på min? E d den der som ska te for å få dypere lyd og litt meir brøl ? Hvis ikke, kom gjerne me nåkka som hjelpa og billig. D e kunn for lydn sin del, ikke nå "effekt" ellerno sånn bullshitt;p Kunn lyd, og billig Mvh Joachim
jokmeister Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 ingen som har et billig tips engang ?
Bimmerlars Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Svær loff på torshov som du sveiser på. Låter gromt som faen
Simen! Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Kjøp deg slik som Simons eller Scorpion..koster en del mer men er verdt det... Feks dtm potta av Simons! mener den koster 2700 ca.
Glennski Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Jeg har satt på en simons potte fra mekonomen. Den kostet 700,-. Funker bra på m40'en min
jokmeister Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Jeg har satt på en simons potte fra mekonomen. Den kostet 700,-.Funker bra på m40'en min Har sett på den e og ganske tynn / lita ei ? 2x enderør ?
jokmeister Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Denne har jeg.Satt ned prisen litt ser jeg Er det dyp og fin lyd, og litt barsk lyd ved gasspådrag? Blir d "fetere" lyd siden jeg har sekser ?
Glennski Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Jeg ble overrasket over hvor bra lyd det ble i firer'n med denne, så sekser'n din kommer til å brumme godt
jokmeister Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 men får e den der på når restn av eksosn min e orginal ? bare å kapp av bakdel'n og sveis på den der eller ? og evt hvor mange " ? 2" / 2.5" eller hva ? Har kje så kjempe peil
Tom K Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 ta vinkelsliperen og kapp et hull i den bakre originalpotta di, fjern all lyddemping inne i potta og sveis igjen hullet igjen, billigere blir det ikke
Glennski Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 ta vinkelsliperen og kapp et hull i den bakre originalpotta di, fjern all lyddemping inne i potta og sveis igjen hullet igjen, billigere blir det ikke Det er sånt man gjør på en 240 Men tilbake til temaet. Du bare kapper av den originale bakpotta og setter den nye på og sveiser igjen. Evt. må du skjøte inn et mellomstykke hvis originaleksosen din er for liten for inngangen på potta. F.eks. hvis du har 2" original eksos og potta er 2,5" må du ha et skjøtestykke på 2,25"
jokmeister Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 ta vinkelsliperen og kapp et hull i den bakre originalpotta di, fjern all lyddemping inne i potta og sveis igjen hullet igjen, billigere blir det ikke Det er sånt man gjør på en 240 Men tilbake til temaet. Du bare kapper av den originale bakpotta og setter den nye på og sveiser igjen. Evt. må du skjøte inn et mellomstykke hvis originaleksosen din er for liten for inngangen på potta. F.eks. hvis du har 2" original eksos og potta er 2,5" må du ha et skjøtestykke på 2,25" Skjønner, men er orginal, veit du hvor stor den er? evt noen andre som veit? Lura på om e ska fær på mekonomen å hent me ein sånn en imårra:D
jokmeister Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Har " nå å sei for lydn sin del ? E d lydforskjell på 2" og 3.5" ?! Eller har d bare me korsn påtta d e (simons, scorpions, einsmann etc) Takka for svar
Glennski Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Har " nå å sei for lydn sin del ? E d lydforskjell på 2" og 3.5" ?! Eller har d bare me korsn påtta d e (simons, scorpions, einsmann etc) Takka for svar Jo større dimensjon på røret du har jo mer brumming får du, men mindre motstand og effekten vil minke. Er derfor man setter på effektpotte for å få lyd istedenfor å øke størrelsen på røret Vil tro at din har 2" originalt, men det kan du vel bare sjekke med et skyvelær hvis du har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå