bmwcomeback Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 fikk på sommerhjula og tatt et par bilder med speilreflekskamera. hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 strøken bil ser det ut som skulle vært litt laver forran/høyere bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 takker:) den er ikke så lav som den ser ut for på bildet. står med fronten i nedoverbakke med brekket på, så den blir litt mer jevn på flat mark:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Pen skute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Sykt fet! Har så lyst og kjøpe denne av deg..for skal ha meg en slik snart..men klarer bare ikke kvitte meg med E39'n helt enda..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 er midt i forhandlinger av et bytte no, så er ikke sikkert den er for salg så veldig mye lenger nei:) har egentlig ikke lyst å kvitte meg med den, men mangler det som trengs for å ta vare på et slikt smykke: garasje og tid, så da vil eg heller sende ballen videre til noen som kan ta skikkelig vare på den, for slike eksemplar er få av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 har du salgstråd? mulig jeg har sett den men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 har vel hatt en slags byttetråd, men den ligger på autodb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 ingen flere synspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Nyydelig bil! perfekt med den fargen, soting, felger og senk! set ut som at det øverste bildet er mere representativt ang. høyde. er dette en original M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaro Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 pen m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Nydelig bil! Stusset litt på høyden bak, men skjønte etterhvert at den stod i bakke Kunne godt å hatt den bilen, men pengboken er ikke enig for tiden. Men en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 det er en original m5 ja, i særdeles god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå