Bimmers525 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Noen som vet hva det vil koste for meg å få lakkert et panser til en e34? Pusser ned og gjør forarbeidet selv. Har lakk, klarlakk, herder tynner og alt, så er kun jobben som må gjøres. Men hakke peiling på hva folk skal ha for å gå i lakkboksen for noe sånt? Vil ha godt resultat så gjør det ikke selv.
Jan Tore Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Det er vel bare å ring til en lakkerer å høre hva de skal ha for arbeidet. Kan aldri tenke meg at det skulle bli spesielt dyrt.
TheBirg Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Å gjøre finisharbeidet selv tror jeg du kan glemme. Skal de sette sitt navn på jobben gjør nok de det selv. (For du vet, slik det ser ut før lakkering ser det ut etter lakkering) Så ta deg turen til et lakkeringsverksted og spør. Det er mitt tips.
Dirty Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 skal betale 2 tusen. da levere jeg inn panseret til et verksted. og henter det noen dager senere
gnmfr Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 koster vel ca en tusenlapp gjør du grunnarbet selv...(svart) det jeg skulle betalte værtfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå