Gå til innhold

Problemer med varmeapparatet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et lite problem med varmeapparatet.. Det kommer varmluft til frontrute å til gulvet, men til sidedørene, kanalene over spilleren å til baksetene kommer det bare kaldluft.. Noen tips?

Detter er til en bmw 523 e39

Skrevet

har fått samme problem med mitt klima anlegge :? e39 dette også..

selv om jeg sette den på lav varme, blåser det varmt, med unntak i midten slik som hos trådstarter.

kan det være noen tempfølere eller lignede som er defekt? noen tips? :)

Skrevet
Jeg har fått et lite problem med varmeapparatet.. Det kommer varmluft til frontrute å til gulvet, men til sidedørene, kanalene over spilleren å til baksetene kommer det bare kaldluft.. Noen tips?

Du har skrudd hjulet som er over spilleren på varmt(rødt) ja.?! Står det på blått, så får du kun kaldluft ut til vinduet, dørene og rett fram. Bak får du kun kaldluft, sånn er det bare....

Skrevet

Du har skrudd hjulet som er over spilleren på varmt(rødt) ja.?! Står det på blått, så får du kun kaldluft ut til vinduet, dørene og rett fram. Bak får du kun kaldluft, sånn er det bare....

Går det ikke an å få varmluft til baksetene?

Jeg hadde glemt helt av det hjulet over spilleren:P

Skal se om det blir bedre når jeg har fått på ny radiatoren, måtte bestille ny etter at den som står på nå sprakk da. Har hørt rykter om at det er et lite problem med radiatorene på disse bilene.. ???

Skrevet

Går det ikke an å få varmluft til baksetene?

Jeg hadde glemt helt av det hjulet over spilleren:P

Skal se om det blir bedre når jeg har fått på ny radiatoren, måtte bestille ny etter at den som står på nå sprakk da. Har hørt rykter om at det er et lite problem med radiatorene på disse bilene.. ???

Har byttet radiator jeg og :P hehe..

Det med varme til baksetet er vel ekstrautstyr?, eller ble stander på senere modeller. Det kan hende du har ett slik hjul som du har over CD-spillern din, bak ved luftekanalene til bak passasjerer og?

Skrevet

Det er ikke noe hjul man kan skru på til baksetet.

Det kommer jo luft ut der, så synes bare det er rart om det ikke skal gå an å få varmluft ut der.. Men men, jeg skal jo ikke sitte der så:P

Men er jo fin om alt fungerer som det skal;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...