miils Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 jeg har ett problem. vindusviskemotoren går rundt men d kommer ikke spyleveske, har fylt på 4 liter. va kan være feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Fyll full tank og se om det forsvinner ved spyling. Er jo bare og spyle på og se hvor det lekker dersom det forsvinner fra tanken. På e34 så har jeg vært borti slanger som har hoppet av dysene under panseret flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 finner du ikke noe synlig lekkasje,må du vell ta av plastinnerskjermen høyre foran og kikke,der var problemet på en eg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Du skal jo også høre spylemotoren gå. Viskermotor og spylermotor er 2 forskjellige motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 mente jo spylemotoren sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Rørene er skjøyta på flere plasser, så det er bare å trekke av og se hvor langt veska kommer. Det kan jo være tett i tanken da. På E39 er tanken med 3 motorer plassert på høyreside bak innerskjermen mot torpedoveggen. Den mitterste er til frontruta. Du trenger ikke å ta ut innerskjermen for å komme til, bare løsne den slik at du får bøyd den litt. Bytte den ene spylemotoren her i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå