minivafle Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Heia. Har netopp fått lakkert listene på min e36. gikk fint å ta de av, men nå får jeg de ikke på. når jeg monterer den å alt av "klips" er i, så er det fortastt mellomrom å de sitter ikke bra på. noe triks her?
Clerion Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Lønner seg å bytte klipsene (= Det måtte jeg på min, de listene spriket i alle rettninger.
minivafle Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 hm alt av klips ser nå helt bra ut men okey. Noen andre som har noen tips?
Clerion Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Også må du ikke være redd for å bruke makt når du presser dem på ^^
minivafle Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 hjelper ikke, er akkurat som om den skal i et hakk som den ikke treffer. får den kun i klipsen som har en firkant som du sklir inn på listen, der "tappene" er går den ikke på. de går inn i hullet men den klare ikke å dra listen nok intill bilen
sladjan Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Når det gjelde sånne ting skal man helst prøve seg fram helt til det går Tror ikke det er noe fasit på "montering av dørlister" akkurat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå