Tom K Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 I ren kjedsomhet tenkte jeg og rengjøre LMM på bilen i dag, demonterte slanger og tok av lokket på luftfilterboksen først. Så var det tre muttere for å få av selve "huset" et par slanger med sprekker fikk en omgang med vulk tape inntil videre Spjellhuset fikk en god omgang med forgasserrens og ble rent og fint igjen så var det bare og montere sammen alt igjen, plastdekselet over LMM fikk litt pynt i samme slengen enkelt og greit, jobben tok ca 45 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Merker man noe særlig forskjell etterpå? Tenker på motorgange, gassrespons o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Sprayet du det bare inn med forgasser rens, og tørket rent? eller gjorde du noe mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Sprayet med forgasserrens og tørket rent, det var utrolig mye svart belegg inni der, om det ble noen forskjell vet jeg sant og si ikke, men jeg liker og tro at rene deler funker bedre enn de som er igjenngrodd med svart skitt, fikk penere tomgang men det regner jeg med er pga sprekken jeg tettet i den ene gummislangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Jeg får noen sånne innfall en gang i blant hvor jeg kan plukke ut f eks starteren og gjøre den ren og smøre opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå