jørn_318i Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 har ei aut kasse som jeg ikke har bruk for og aldri kommer til å få brukt noen gang..... km stand 320000 virket helt ok for den ble tatt ut av bil istedet for å gi den bort så øker jeg spenningen ved å selge høystbydene over 1 kr!! hehe kasse står fortsatt på motor så jeg må skru den ut først... må hentes i larvik
wicky124 Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 nå må du skamme deg..jeg trenger denne kassa mer enn deg..hmm...har allerede ryki 5 kasser...just so u know...
BMWdrift Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 nå må du skamme deg..jeg trenger denne kassa mer enn deg..hmm...har allerede ryki 5 kasser...just so u know... da ville jeg endra kjörestil eller bytta til manuel hehe
jørn_318i Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 nå må du skamme deg..jeg trenger denne kassa mer enn deg..hmm...har allerede ryki 5 kasser...just so u know... da ville jeg endra kjörestil eller bytta til manuel hehe hehe ja du kan få den fort for 200.....
BMWdrift Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 kan jeg hente den i morgen? torsdag? send meg en pm med tlf nr så ringer jeg degi morra
jørn_318i Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 skal ikke selge motoren også? da var kassa borte ja men motoren skal ned i en e30 touring nå i påsken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå