popoval Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Hei. finnes det a-stolpe holder som tar 3 målere som er mer tilpasset e-30 en den universal dritten man får kjøpt? syns lissom ikke jeg får det bra med den:( hva har dere andre som har montert slikt gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 http://www.streetdesign.no/?id=7723 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Jeg har en slik liggenes i carbonutførelse, men bare til 2 målere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Jeg har en slik liggenes i carbonutførelse, men bare til 2 målere da Mye skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popoval Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Jeg har en slik liggenes i carbonutførelse, men bare til 2 målere da Kan hende jeg også vil kjøpe den hvis den passer bra lissom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Den passet fint i min e30 iallefall Pris? neei, hva byr dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå