Eska Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Hei, Har fått meg felger, type M5 det er 8 og 9 x 17", Dekkene på er 255 bak og 235, noen som vet om jeg bør space ut bak?når jeg satte på felgene bak så sjekket jeg ved og kjenne bak, det var enkelte steder det var veldig trangt. Det er orginale gamle fjærer og dempere som antageligvis har seget en del. noen her som kan svare på om dette er "plug and play" eller om det er noe det må taes hensyn til? Eskild Her er et bilde av typen felg
Breitling Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Hvis det allerede kjennes veldig trangt ut bak, så kommer du ingen vei med å space. Da bygger felgen bare ennå mere ut.
Eska Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Ok, Det er ikke noen som bor i molde som har litt peiling som hadde orket og kikke på det?
Ad|oS Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Er det på utsiden eller innsiden det er trangt (antar at det er på utsiden). Hvor mye klaring er har du? Subber det ved kjøring? Bilen ser jo såpass høy ut at det ikke burde være noe problem med subbing uansett...
Eska Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Det er på innsiden, men har en som skal se på det i dag så det ordner seg nok!
BreitBau Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Dette er ikke bare til trådstarter men til veldig veldig mange på forumet.. Hva med å legge seg under bilen med en lommelykt å titte litt? Enkelte kunne hatt godt av å vite åssen en bil ser ut på undersiden..
gnmfr Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Dette er ikke bare til trådstarter men til veldig veldig mange på forumet..Hva med å legge seg under bilen med en lommelykt å titte litt? Enkelte kunne hatt godt av å vite åssen en bil ser ut på undersiden..
Eska Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Hehe, har gjort det og kjent rundt kantene på felgen og sjekket klaring, men hørte et par lyder når jeg tok en runde, men tror det er rett og slett demperene sin skyld. kommer kun lyder fra høyre bakside, der er det ydelig at bilen har seget betydelig mer enn venstre siden, så spørs om det må invisteres i nye dempere. La nok ikke merke il det tidligere siden jeg da hadde vanli 15" felger??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå